Rolki i plastikowe kubeczki! Co mają wspólnego?

rolki

Jak to zwykle bywa na ciekawe tematy i inspiracje, trafia się zupełnie przypadkiem. Tak to właśnie było, gdy przeczytałam ostatnio w gazecie (Angorze, podajże) artykuł o nastolatkach jeżdżących na rolkach i zajmujących miejsca w konkursie. Rolki wówczas kojarzyły mi się głównie ze zwykłą jazdą i kilkoma szpanerskimi trickami (alla jazda po bandzie np. barierkach).  Zaskoczyło mnie to, że można tej pasji podporządkować prawie cały swój wolny czas.

W tych pięknych okolicznościach (nie tylko przyrody :) dostępu do Internetu, można wyszukać sobie kurs nauki na dowolny temat w kilka sekund. Nauczyciel wyświetli ci się na ekranie i pokaże jak coś robić, a w każdej chwili możesz sobie przewinąć filmik. Dlatego, gdy usłyszałam o czymś takim jak freestyle slalom, od razu skierowałam się na YT. Tu możecie zobaczyć na czym to polega. KILK. A jest na prawdę efektowne!

Niedługo założę rolki :D. A „kubeczkowej jazdy chętnie” spróbuję.

A teraz trochę pobiegam. Może coś z tego wyjdzie (podejście nr 2 c;).

4 responses to “Rolki i plastikowe kubeczki! Co mają wspólnego?

  1. Kupiłam sobie 2 lata temu rolki i zbieram się w sobie, żeby w końcu nauczyć się porządnie jeździć. Jak na razie zwłaszcza tuż po ich ubraniu trzęsę się jak galareta, a hamuję tylko na obiektach stałych! ;D

Skomentuj

